onsdag 23 september 2009

Mitt i veckan

Hmm börjar undra om det verkligen är någon som läser här fortfarande för det är väldigt tunnt med kommentarer..........

Igår va Krickan och Vincent här och hälsade på lite snabbt på förmiddagen och efter det va det Angelicas och Ellas tur, Elias undrade om de hade med sig paket till honom, haha han är ju för rolig. Bara för att han fick det sist:-)
Hon va iallfall snäll och köpte några jultidningar av Kevin och det blev han glad för.

Idag blir det lugnare här i huset för ELias är hos sin pappa och kommer hem imorgon. Mysigt att få vara lite mer med Kevin, blir ju lite mer tid över till hohnom när bara Ludvig är hemma.
Ska till svärmor och hälsa på efter lunch med.
Och så kommer Jonas hem ikväll med, det ska han göra hela veckan och det blir vi ju alltid glada för:-)

På söndag har jag en visning i Jönköping hos min kompis Åsa, ska bli jättekul att träffa henne även en annan gammal kompis skulle komma på hennes visning så det blir kanon.
Skulle egentligen haft två visningar i helgen men den andra blev tyvär avbokad, men det är ju sånt som händer.

3 kommentarer:

Svärmor sa...

Tråkigt när ingen kommenterar, men fortsätt att skriva för det är kul att läsa.
Ert besök idag var en jätteroligt överaskning.

Smaulandskan sa...

Jag erkänner att jag har varit förbi och läst som hastigast men inte kommenterat - fy mig! Fast jag brukar å ena sidan vara en av de bästa på att kommentera (eller hur?!) så jag får väl säga mig ha en tillfällig svacka. Lovar bättring! :-)

Kul att det trillar in nya visningar för dig titt som tätt. Jag siktar på att ha en där runt v46-47 som du föreslog, men det är inte säkert jag kan få ihop lika många. Fast det vet man aldrig när det gäller mig. ;-)

Vill ni kika förbi imorgon em efter två på lite lek och fika så är ni välkomna (vi har inga förkylningar kvar i huset nu). Vi kan ju höras om det!

Ha en bra dag i ösregnet - KRAM!

Ps. Nu tog jag nog rekordet i att skriva längst kommentar iaf - ha ha! ;-D

Kattis sa...

Hej hej!

Vad gott att J är på "hemmaplan".
Ha det bra. Kram kram