onsdag 30 september 2009

God frost morgon

Tänk att dagarna va va så soliga och hösthärliga men på morgonen är det fullt med trost ute och säkert rätt kallt ( har ju inte behövt ge mig ut så tidigt så jag har inte kunnat känna efter själv).

Läkarbesöket gick jättebra igår och läkarn kunde känna båda testiklarna. Det va verkligen en jättestor lättnad för även om det hade varit en lätt operation så hade det ju ändå varit en operation. Sä här glad är Ludvig nu när han kan stå själv :-)
Beställde en jacka till mig igår med,hittade en kanonsnygg som det bara skrek Madde om, hoppas bara den passar med för ett plagg som är så jag va längesedan jag hade :-)
Köper ju inte så mycket roliga/snygga kläder till mig själv för det blir ju alltid till barnen istället. Och pengarna räcker ju inte hur långt som helst. Funderar på när jag köpte en jacka sist..... längesedan kan jag säga.
Idag ska vi till BVC,både pojkarna ska vägas och mätas:-) Sen kommer Jonas mormor förbi en sväng och så ska svärmor komma förbi en sväng under dagen med. Och så blir det lekparken också:-)
Snart dags för frukost så jag ska kika runt här lite snabbt nu först bara

2 kommentarer:

Kattis sa...

Ja det är ju inte alls konstigt att du känner dig så osäker å rädd nu inför denna förlossning. Vad skönt att bm nu förstod detta och att du ska få träffa de som kan hjälpa dig så att du slipper känna sån oro å ångest inför det.

Fin jacka =) Vad kul.

Jag har oxå beställt en hästjacka som kommer den 25 nov, haha....hästen hinner gå över innan jag får den ;)

Hopaps vi kan ses kanske nästa vecka! KRAAAM (ja vi ses ju på söndag med såklart :))

Nina sa...

Vilken kanonfräck jacka! Förstår att den ropade på dig. :-)