torsdag 10 september 2009

hmmm

idag släpps mitt i säsongen kollektionen;-) superläckra kläder det med. Det är 15 st nyheter. Skulle nån vilja beställa utan att ha ett party så tjoa till för det kan ju jag ordna med isåfall.

Annars händer det inte mycket kul här, Elias är hos sin pappa och kommer hem idag. Kevin är i skolan och ska idag få veta hur det gick igår när de hade massa tävlingar mot en annan skola.

På fredag ska kanske Jonas hämta vår nya bil,bara den är klar (va nån spricka på bakluckan som skulle fixas) sen sen har vi ingen liten bil....jätteläskigt att parkera med den men jag vänjer mig nog snart hoppas jag.

Nu ska jag kika runt i era bloggar

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Åh just det ja! Måste in på hemsidan och kolla in kläderna sen. OM jag vågar... Risken är väl att man bara vill handla, handla, handla! ;-)

Spännande med nya bilen, har förstått att den är modell större vilket ju kommer att gå åt för er framöver. Nästa steg, om det blir fler knattar i familjen, blir väl att ta busskörkort! ;-)

KRAM

Evelina sa...

Kikar förbi, OJ vilken fin blogg du har!=) Ska läsa lite till;) Ha en bra kväll!