torsdag 24 september 2009

Regn regn och så llite regn till

Då sitter manhär igen, men bara lite snabbt för jag ska strax hoppa in i duschen måste ju passa på när Ludvig sover.
Har nyss scrapat ihop ett par bebis skor som en kompis beställde, Ella fick ett par till sitt dop med men glömde ju fota dem men de va såå söta (kan säkert be Angelica fota dem så ni får se).
Så efter lunch ska vi bort och lämna dem. Och sen i eftermiddag ska Elias till tandläkaren hoppas verkligen det går bra men det tror jag han kan nog till och med tycka att det är kul.
Kevin kommer ju med bussen nästan samtidigt som vi ska vara hos tandläkaren så Jonas mormor ska hämta honom och så får han vara hos dem tills vi är klara, jättesnällt av dem att ställa upp :-)
Annars blir det väl lite tvätt här idag som vanligt;-)

Nina: Vi hade jättegärna kommit men har lite att göra på eftermiddagen, och om Jonas slutar i tid skulle vi ta en fredagsfika på "stan". Men vi kanske kan komme en sväng nästa vecka istället? Visserligen är inte Kevin här men Elias är ju det iallfalla.

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Absolut, vi kan höras om en träff nästa vecka istället. :-)

Kattis sa...

Skönt att fredagen är här. Jag ska visserligen jobba, men ändå...det är alltid mysigt med helg!

Jag är ledig på tisdag hela dagen. Hade gärna träffat dig. Är så glad att du accepterar att det alltid är du som får ta dig till mig nu när läget är som det är. Det är verkligen snällt :)

Ha en bra helg. KRAM