tisdag 1 september 2009

Rapport från sjukstugan

Igår va ingen rolig dag för lilla Ludvig, han hade inte så mycket feber men skulle vara i famnen nästan hela dagen och det är rätt jobbigt när man är själv, svärmor kom dock ner och lastade av mig i drygt en timme eller nåt sånt så jag kunde äta och få sitta lite med armarna fria.
Han sov så dåligt under dagen med, för när jag reste mig så vaknade han, tror han sov ca 30min i sin säng annars va det mamma som gällde.
Inatt har han sovit lite bättre men hade feber igen inatt, men nu verkar han inte ha så mycket feber längre.
Få se hur dagen blir,hoppas ju den blir bättre än gårdagen

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Krya på Er kramar kommer här....hoppas Ni får sova o blir pigga snart =)

Kramkram//Mia

Farmor sa...

Hoppas han blir frisk snart den lilla godingen.

Lina sa...

Men oj. En till? Guuuud va mys! :) När? *nyfiken*

Såklart jag kan göra ett! Vill du ha i nickelfritt eller i riktigt silver 925 ? Halsband? Armband?

Har lite olika saker hemma.. så säg till vad du vill ha bara så fixar jag det till dig!

Gud vad roligt vännen, stooort grattis igen! kram

Angelica sa...

hoppas att han blir frisk snart lilla skrutten! pussa honom från mig!