söndag 27 september 2009

Söndag

Hej på er

Kom hem från helgens visning för ett litet tag sedan, trött som bara den så jag gick in och vi åt och sen skulle vi ut och hämta kläderna i bilen, då kom jag på att de stog kvar utanför svärmor och Dennis hus!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade alltså svärmors bil upp till Jönköping och åkte sen dit och bytte tillbaka och lastade ut alla min saker men glömde lasta in.....så nu är min sambo och hämtar dem.
Tankspridd.....Ja
trött.......Ja

Visningen gick iallfall bra och jag han med ett snabbesök hos lillebror innan visningen började:-)
Nu kommer nog Jonas strax och då ska jag lägga in ordrarna

ha en bra kväll

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Roligt att det går bra med visningarna =)

Ja i bland kan jag oxå bli så tankspridd när jag är sååååå trött!!!!!

Hoppas Du får en härlig vecka !!!
KRam//Mia

Kattis sa...

Ja är man trött så blir man ju både glömsk å förvirrad ;)

Skönt att visningen gick bra.

Jag är hemma i morgon på fm. Vi ska ev åka till gekås på em. Hur har du det på fm?
Vi kan ju messa el ringas vid. Är hemma till halv fyra. Kram