torsdag 3 september 2009

VC och snälla poliser

Idag fick jag nog av Ludvigs feber och ringde till VC och fick en tid, visade sig att det va någon infektion och han fick penecilin, så nu hoppas jag verkligen att han ska friskna till.
Vi träffade två poliser där med (de skulle vist va med vid nån provtagning) iallfall så blev ju Elias helt hispig när han såg dem och tittade ju som bara den, va ju verkligen spännande att få se en riktig polis. När sen en av dem gick förbi honom och polisen såg hur ELias tittade så stannade polisen och så några orde till honom och fiskade upp en nyckelring med en polisbil ur fickan och gav den till honom, behöver jag säga mer än att lyckan va total gjord sen efter det:-)
Tyckte det va himla kul att han tog sig de där sekunderna för min lilla älskling.

I helgen är det full rulle. På lördag kommer mamma med fam hit och även Jonas alla föräldrar för att fira ELias. På söndag ska vi fira Jonas morfar och sen ska jag åka direkt på en visning hos Jonas syster, så fullt upp men det ska bli jättekul.

Nä nu hoppas jag Jonas kommer snart så vi kan äta lite frukost.
Föresten så kom kläderna från Rabdido idag som Jonas beställde till killarna, så himla fina blir de:-)

4 kommentarer:

Kicki sa...

Skönt att du fick komma till VC med lille L. Han har ju varit riktigt hängig. Förstår att du tycker det är gott att Jonas kommer hem, MEN FRUKOST snart???

Smaulandskan sa...

Ha ha, du behöver verkligen få sova - frukost vid 20-21 på kvällen?! ;-) Hoppas lillkillen blir bättre av pencillinet så att du får en chans att återhämta dig lite. Ses på söndag, det ska bli riktigt roligt!

KICKI sa...

Polisen har fått din hälsning och tackar så mycket och hälsar att Elias var så jättegosig. Han kunde inte låta bli. Det var den trevliga polisen som du trodde.

Kattis sa...

Vad skönt att han fått pencillin, så blir han bra nu =)

Förstår att Elias var helt lycklig efter den upplevelsen =)

ha en bra helg. Lycka till på din visning.

Kram kram kram