onsdag 2 september 2009

Grattis

Många grattiskramar till min älskade lilla treåring,tänk vad fort tiden går.
Vi firade honom i söndags men han fick ett paket idag, jag sjöng för honom men det verkade han inte bry sig om för han hade bara ögonen på paketet,hihi.
Ett pussel fick han och han satte sog och börja pussla direkt,min lilla pusselkille.

Annars så är det som vanligt här, natten va jobbig och Ludvig hade hög feber, men nu har han igen men å andra sidan hade han inte det igår på morgonen heller.
Men vi håller tummarna att ha håller på och frisknar till, för nu orkar nog inte jag mer heller snart,helt slutkörd är jag.
Nu ska jag se om lillen vill sova lite

7 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

GRATTIS TILL ELIAS!!!

Angelica sa...

Grattis Elias!

Kicki sa...

Grattis, grattis till Elias. Kommer en lite sväng sedan så han får bli firad på "sin dag". Det blir ju kalas senare när alla är hemma. Ha det gott

Kattis sa...

Du får ge honom en grattiskram från oss =)

Smaulandskan sa...

Grattis till Elias i efterskott!

Hoppas att Ludvig är piggare? Det är inte kul när de är sjuka och det är klart att det blir dubbelt så jobbigt när du dessutom är gravid med allt vad det innebär i trötthet osv.

Jag har sista osa idag inför klädpartyt. Hittills har jag 8 st som har tackat ja men det är några jag ska påminna under dagen också. Så minst 9 blir vi iaf.

KRAM

Maria Ottosson sa...

GRATTIS FRÅN OSS!!!!
Såg att mitt medelande inte kommit med igår :(
Vad gör jag för feeeel?!?!

ScrapMi@ sa...

Grattis i efterskott till Elias ....kram kram!!!