lördag 12 september 2009

Helgen är här

Nu är det lördag och det är bara Kevin och jag som har kommit upp än så länge, tyckte dock jag hörde Ludvig prata genom babywatchern så Jonas och han kommer nog snart med.

Idag har vi inge storslagna planer. Men vi ska till svärfar och Bettan och äta mat idag, och så blir det ju såklart nån tur med nya bilen. Så ser ni en C8 så akte er om jag sitter bakopm ratten;-)
Nej så farligt är det ju inte riktigt......
Måste kika in på www.ellos.se och hitta något att ha på mig till Ellas dop nästa helg, börjar ju dra ihop sig nu. Men present är ju ordnad iallfall, så det är ju alltid något.

Ha en härlig helg

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Jag ska till Gvd på fm så jag ska absolut hålla utkik efter en C8. Men vi kan väl bestämma att du håller dig på din sida vägen så håller jag mig på min, ok? ;-)

Ang. erbjudandet så är det inte så viktigt, jag blev bara nyfiken. Men som du säger - ett par strumpor extra är ju alltid välkommet! :-)

Ha en bra dag, hälsa familjen så gott! KRAM

Ps. Ang. kläder till dopet. Har du kollat på Klädstället? Man fick ju 25% rabatt på ett plagg den här veckan. Sånt brukar iaf jag vara snabb att utnyttja om jag kan. :-)