måndag 7 september 2009

V.19

Nu har vi gått in i V.19 och bebisen bara växer och växer. Imorgon ska vi på Ultraljud och det ska bli mysigt och skönt för jag är supernojjig att det ska vara något fel.
Tycker jag har kännt bebisen några gånger men är rädd att jag innbillat mig, så det ska bli skönt att få stilla min oro imorgon.
Annars mår jag rätt ok, illamåendet är under kontroll (iallfall de flesta dagarna),hormonerna snurrar runt i kroppen och så är jag väldigt trött men det är ju saker som höär till.
Peppar Peppar så har jag klarat mig rätt bra från foglossningen än så länge.

Vi har ju funderat lite på namn, kom på Olivia (svägerskans förslag) och började verkligen älska det namnet, låter så härligt och lite romantiskt på nåt sätt, MEN ja för det kommer ju alltid ett men, min styvsyster har precis fått en dotter och jag har nyss fått veta att hon ska heta Olivia...vadå typiskt. Så nu kan vi ju stryka både Ellen och Olivia har dock kvar Meja men det är inte alls lika fint som de andra.....hmm ingen som har några förslag?
Gärna förslag på killnamn med för det kan jag inte komma på något fint/bra.

4 kommentarer:

Maria sa...

haha, ja.. så var det med oss, vi sa ju att Theo skulle heta Ludvig, men sen tog ni det namnet ;) Så JA, jag vet hur det känns :)


Hoppas allt ser fint ut på ULét imon!
KRAM KRAM!

faster Malin sa...

Åh typiskt! Men det finns massor med fina namn men jag skriver inget på din blogg utan vi kan diskutera det face to face när ingen annan gravid hör ha ha ha mysigt att träffa er igår och kul att det gick bra hos Nina! Kram till er alla

Katarina sa...

Åhh vad mysigt med ultraljud =)

Vi kan väl ringas vid någon dag. Ha det gott. KRAM

Kicki sa...

Nya namnförslag: Isabelle, Felica Alice, Emmie, Fanny..... några fler eller???? Tycker ju fortfarande Ellen, och Oliwia inte gör något. Pojknamn har jag ju föreslagit. Skönt att ultraljudet var bra. Att ha pojkarna när ni var där var inga bekymmer. Vi hade det jättemysigt alla fyra.

Vi kanske kan träffas i veckan och äta ihop. Det är ju min tur.