tisdag 15 september 2009

Rabdido och lite annat

Ikväll har jag en visning hos Elias dagmamma, alla barnens mammor kommer dit så det ska bli kul,hoppas ju jag säljer en del med såklart :-)
Ni vet väl att jag har en del vuxenkläder med...... se här nedan





Måste ju tyvär säga att det blev något fel med leveransen av Geckomössan, vi fick aldeles för få och så har de varit otroligt populära, så tyvär finns det bara 5st S och 8st XS kvar nu..... jättesynd tycker jag med eftersom jag ville ha dem till killarna.
Igår va Vi hos Kia (dagmamman) en sväng, Elias fick till och med vara där själv en liten stund medans jag gick till jobbet. Sen va vi där och lekte lite till :-) Har sagt det innan men det tåls att sägas igen, den dagmamman är helt underbar, kunde inte fått en bättre.
Nä nu ska jag kika vidare lite snabbt för sen har jag en hel del att göra, både med hemmet och inför visningen (måste märka upp de nya kläderna med produktlappar och så ska de strykas)
Allt ska ju sen packas ner med :-)

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Det gläder mig att du har haft sådan tur med Elias dagmamma. Det är guld värt!

Lycka till med visningen!