tisdag 29 september 2009

Härlig höstdag

Nu är kyl och frys på plats men överskåpen står på golvet så de får vi fixa upp ikväll eller nåt. Snyggt blir det iallfall:-)
Beställde pellets igår med så snart blir vi fattiga....men sen klarar vi ju oss ett tag:-)
Min facksnubbe ringde igår och läste upp ett mail från lönekontoret där det stog att de satt in pengarna på fel konto och att mina pengar finns på mitt konto den 30, så imorgon får jag äntligen de sista av pengarna jag skulle haft i slutet på MAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har sån huvudvärk idag, har nog sovit alldeles för dåligt blev ju sent igår och så har Ludvig vaknat 2ggr i natt och då har jag fått sitta uppe med honom ett tag, hoppas på en bättre kommande natt. Ska till barnläkarmottagningen med Ludvig idag med, de ska ju kolla om de kan hitta båda testiklarna nu, håll tummarna för att de gör det så han inte behöver någon OP.

Nä nu ska jag ner i källaren och kolla om tummlaren är klar

1 kommentar:

Malin sa...

Åh herregud hoppas verkligen det går bra med lilla plutten! Jag saknar honom och er alla så otroligt mycket nu och vi kommer ju hem nästa helg 9,10,11 där så då kommer vi ner till er. Jag ska ta med mig mattan/mattorna med. Ta hand om er och lägg ut mer bilder!!!!!! =) Kramar