fredag 7 augusti 2009

Äntligen fredag

Tänk att det allaredan är fredag,Jonas första arbetvecka gick ju jättefort :-)
Igår va Angelica och Ella här och vi fick en inbjudan till Ellas dop ska bli kul att gå på dop när man slipper hålla i det själv ;-)
När Jonas kom hem va vi och köpte skor till Elias, och så glad och nöjd han blev med dem han skulle nog gärna sovit i dem till och med.
När barnen hade somnat åkte jag till Palle en sväng satt och tjatade lite och hade det trevligt.

Idag ska jag försöka komma ut och gå en sväng får se hur det går för jag har ju rätt ont i magen,vet inte vad det är riktigt, kanske bara är kroppen som reagerar på så täta graviditeter. Jaja ont gör det iallafall.

Hoppas facket hör av sig ang min semesterersättning idag med.
Ha det bra i det fina vädret idag

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Jag försökte maila dig på din rabdido-adress igår men det gick inte. Provar igen!

Ha en fin helg!

Miia sa...

sv: Nee de blev vätterstanden (heter den så) hehe
Jaa visst e de underbart att ha män som ställer upp på en? :) känns super skönt!
Jahaa då har vi samma BM då =D

Hoppas de känns bättre i magen nu för dej. Har du lust att gå ut o gå nångång så säg bara till! Jag hänger gärna på :) Ha de bra. kram