onsdag 5 augusti 2009

Mitt i veckan

Igår va Angelica och Ella här en sväng igen för som sagt så har vi mycket att ta igen ;-)

Till lunch igår åt musen Elias knappt något som vanligt, men till middag frågade jag vad han ville ha och då sa han hamburgare så det åt vi igår trots att det va mitt i veckan, och tro det eller ej men han åt en hel hamburgre med bröd.....då blev jag riktigt glad :-)

Idag ska vi äntligen gå ut, kanske jag ska måla lite till och med för himmlen är helt blå och då går det ju inte sitta inne.

Här nedan kommer några kort från semestern, tyvär visade det sig att Jonas hellre tar kort på djuren än familjen.......så det finns inte så många kort på oss:-(

Kevin hoppar för att se vilket djur han hoppar som
Det här kortet är så klockrent,Kevin ser ut som han undrar varför han inte hoppade som något annat djur och kolla in Elias (han har ett frågentecken över huvudet)

Nu kom korten i lite fel ordning men men. Här är Elias med sin groda hna köpte på Nordens Ark och så t.shirten som Jonas köpt till honom som han helst vill ha på sig varje dag :-)


Lilla Ludde på Malö



Killarna letar efter en Järv på djurparken
Elias har slutat med blöja på dagen nu med, vissa dagar går det kanonbra men vissa händer det nån olycka, men jag tycker han är kanonduktig. Blir skönt sen när han blir lite duktigare på att gå och kissa själv för han kan ju glömma lite ibland om han är lite upptagen, men det är ju smidigt när vi är ute.





1 kommentar:

Miia sa...

Vilka fina kort!! Såg ut som att ni fick en kanon dag den dagen oxå! :) Så stora Elias o Ludvig har blivit redan helt sjukt va tiden går fort.

Såg dina kommentarer på min blogg (älskar när någon lämnar kommentar!) Vi valde Margit som BM, tycker hon e super underbar! Har haft henne varje gång. Med Felipes ben e de mkt bättre nu, känns lite hårt fortfarande just vid bettet men själva svullnaden har gått ner.

Vilken BM har ni?
Kram