söndag 23 augusti 2009

Första visningen gjord:-)

God morgon på er

Igår va jag hos Miia på min aldra första Rabdido visning. Och jag är jättenöjd,märktes säkert att det va första gången, men som sagt jag är nöjd både med min egen insats och kundernas ;-)
När jag kom hem så satt ELias och Jonas i soffan och Ludvig låg och sov så gott.
Men oj vad trött jag va,sonade ju riktigt gott sen.

Idag ska vi grejja lite här hemma och så får vi besök av en kompis till Jonas och hans familj.

Föresten ang min visning nästa helg så kommer jag lotta ut ett hemligt plagg bland er som lägger en beställning,få ett gratis plagg är ju aldrig fel:-)

Nu ska vi strax äta lite frukost här

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Grattis....första visningen är ju alltid värst sedan kommer Du in i det o allt går som en dans =)
Kram//Mia

Smaulandskan sa...

Kul att din första visning gick så bra, du kommer vara ett riktigt proffs när du kommer till mig om ett par veckor. :-)

Ha en skön söndag!

Lisa sa...

De gjorde du kanon bra. Nervös inte då... Lagom mycket för snack, lagom långt med visning av kläderna. Lagom med kombinationer av kläder. :) Har varit på endel klädpartyn å endel kan inte alls de där. Men du gjorde de galant, lycka till /Lisa + Hampus :)

Miia sa...

Tyckte du var jätte duktig! O bättre kommer du ju bli ;) Men för att vara första gången så gick de super! Tack för en super trevlig visning/kväll.

Ps. Bernhard tog inte priset så hårt...hahaha jag vet ju hur jag ska ta han!! haha ;)

Ha de bra. Kram