fredag 14 augusti 2009

Friday i`m in love

Igår hade vi jättekul, är verkligen super att få umgås med lillebror lite mer. Vi lekte kurragömma med barnen när Ludvig sov, men Elias har inte riktigt fattat det än för när den som letar kommer så hoppar Elias fram som gubben i lådan,men vi hade kul iallafall.
Va ute och handlade med och åkte förbi shell och hämtade mitt paket från HM. Kläderna till barnen passade Elias fick lite tröjor och ett par byxor,Kevin fick en täckväst som jag fyndade för 29.90 :-) och en pikè, och så va det ett par byxor till mig,perfekt tänkte jag då kan jag ha dem på lördag, men givetvis så passade de inte.................så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig men det löser väl sig tillslut.

Jonas kom hem igår med, ca 30min efter att Jocke hade åkte så det va en trevlig överaskning:-)

Nu har Jonas nyss åkt till jobbet men idag komer han ju hem och så är det helg sen så det känns helt ok. Hoppas på lite bättre väder idag än igår så jag och barnen kan komma ut lite.

Har bokat in ett party till nu med :-)
Så em den 22/8
och em den 6/9
är bokat nu

4 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Kul att du har fått ett party till inbokat, och innan mitt dessutom. Då hinner du ju bli lite varm i kläderna - i dubbel bemärkelse. ;-)

Ha en mysig helg, hälsa familjen!
KRAM

ScrapMi@ sa...

Grattis till dina inbokade partyn...kul!!!!!

Önskar en trevlig helg!!!
KRam//Mia

ps: Du undrade över charmsen de små fötterna, dom har jag köpt på pagoni våran pärlbutik här i Övik, o dom har även en webbshop http://www.pagoni.se/ finns inte fötterna där så maila o fråga för dom har inte allt i shoppen som i butiken.......om det inte funkar så hör av dej då går jag o köper till dej o skickar!!!

Kattis sa...

Ja det är alltid roligt att träffa sina syskon =)

Ha en bra helg. Kram kram

Anonym sa...

hoppas kickoffen var kulig och intressant! kram systeryster