torsdag 13 augusti 2009

Nagelmanikyr och lillebror

Igår kon ju lillebror hit då,fast Kevin säger att man kan tro att han är min storebror för han är mycket starkare än mig ;-)

Tyvär fick jag ju gå efter 30min för jag skulle ju fixa mina naglar, svärmor kom hit och tog Ludvig och Jocke va här med de två andra busarna.
jag va borta i ca 2,5h så det va ju ett tag men killarna verkade ha haft det rätt mysigt och Ludvig har ju alltid det bra med farmor :-)

Märks ju att de ser upp väldigt mycket till sin morbror(som är en riktig lekmorbror) vi gick ut en liten sväng till sen och Jocke spelade fotboll med dem.
Sen åt vi tacos som Kevin hade beställt och Ludvig somnade strax innan. Elias gick och la sig en stund efter maten, men det va Jocke som skulle borsta tänderna,klä av honom och sätta på blöjan efter det fick morbror en jättekram innan Elias och jag gick in på hans rum för att läsa.
Vi andra kollade på en film sen och tro det eller ej men jag lyckades hålla mig vaken!!!!
Men jag somnade både gott och lätt sen.

Nu sitter jag här med småkillarna och de andra sover.
Kort och gott kan jag säga att det är himla kul att ha lillebror här :-)










1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Jag förstår att det är mysigt att ha din bror hos dig/er. Det värmer hjärtat att veta att barnen har bra kontakt med sina far-/morbröder och fastrar/mostrar. Ju fler som tycker om en, desto bättre/tryggare är det ju. :-)