onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Igår va svärmor här och passade barnen medans jag gick för att fixa naglarna (va en nagel som började lossna jättefort). När jag kom till Maria som hon heter kom vi fram till att vi ska testa ett annat material men det han vi inte igår så jag ska dit idag igen.
Får finbesök idag med lillebror kommer hit och stannar över natten, både jag och barnen blev jätteglade över det. Träffar tyvär min lillebror alldeles för lite.

Igår fick vi hem våran nya soffa med så nu sitter jag i den och bloggar. En stor och bra soffa som vi får plats i även när barnen blir lite större ;-)

Föresten så är min mailadress till Rabdido madelene.anderson@rabdido.se men tyvär så har den strulat lite så vill ni boka ett party så hör av er på mobilen.
Nu är det verkligen nedräkning till kick offen och det ska ju som sagt bli super spännande.
Lite jobbigt bara att jag fortfarande inte fått mina pengar från jobbet (är de jag ska betala kläderna med sen) men jag får väl helt enkelt ha lite is i magen och hoppas att det går snabbt nu när min ombudsman på facket ska skicka ett brev till dem.
Som sagt så känns det ju både jobbigt och tråkigt att behöva blanda in facket, men det handlar ändå om ca 10 000kr som jag ska ha och det är inte pengar jag kan strunta i.

Annars rullar det på här. Ludvig är så söt i sina två tänder och så är han så rolig,han kryper ju inte än men han förflyttar sig en del ändå snurrar runt och dra sig lite samtidigt på nåt sätt.

Nu ska jag ta en bloggrunda
Ha det så jättebra

2 kommentarer:

Kattis sa...

Åh har han fått två tänder, så kul :)

Hoppas verkligen du får pengarna snart!

Jag är ledig på tisdag fm om du kanske vill/hinner träffas då?

Kram

Smaulandskan sa...

Hoppas att du får dina pengar snart. 10.000 kr är ju inte småpotatis (om inte man heter Paris Hilton, typ).

Gulligt att Ludvig har fått tänder! Lite komiskt, Ludde har fått sina två första och Ville har tappat sina två första. :-) ... Det var på tok för länge sedan sist jag träffade honom hör jag! Får bli snart!

KRAM