onsdag 5 augusti 2009

Rabdido

Nu börjr det dra ihop sig för säljstart och vist skulle det var kul att vara först med kläderna, för det finns faktiskt ingen annan säljare än jag här i närheten.
Så hör av er till mig så fort ni kan så kan vi boka in ett party.
Smidigast är ju antingen på mailen madelene.andersson@rabdido.se eller mobilen 0706-235258

Själv ska jag ju iväg på Kick Off partyt nästa helg och det ska bli spännande och jättekul. Träffa massa nya människor och givetvis få se och få ta med kläderna hem. Men ska jag vara ärlig så är det ju lite pirrigt och blir det just du som har det första partyt så får du nju ha i åtanke att det faktiskt är första gången :-)

Nu ska jag gosa lite med barnen och sen ut i trädgården och måla igen

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Jag antar att det är helgparty som gäller med tanke på hur Jonas jobbar? Det passar mig bäst också för jag vet ju aldrig om Marko är hemma heller.

Vad tror du om en dag antingen i första eller andra helgen i september?

Jag mailar dig lite förslag så får vi se om det passar dig!

Kattis sa...

Jag hade ju hoppats på att få bli den första du har paryt hos, men nu är ju allt som det är hos mig så jag får vänta tills allt lagt sig lite.
Men senare i höst vill jag vädligt gärna ha ett iaf. KRAM