söndag 16 augusti 2009

Sååå kul

Jag hade en underbart rolig och givande dag i Helsingborg igår. Träffade nya roliga människor, många lika halvgalna som jag, så jag har verkligen hittat rätt. Min teamledare är helt kanon, och kontorstjejerna är roliga lättsamma och kanontrevliga:-)
Och kläderna....WOW vad mycket snyggt det finns, de hänger här på sin ställning och väntar på säljstart.
Ska verkligen bli jättekul att få visa er de här kläderna för jag tror ni kommer tycla de är lika fina som jag:-) Många snygga färger och härliga kombinationer.

Dagen började med lite lunch,jättegod pasta blev det:-)
Efter det så började allvaret,massa info och vi fick presentera oss med.
Vi satt team vis och pratade en del med och vår teamledare gav tips mm.
Kaffe och kaka blev det med och sen va det dags för uppvisning av kläderna och alla säljare blev verkligen förtjusta i klädernam, Malin har verkligen gjort ett kanonjobb som har ritat
kläderna:-)
Efter det va det känn och kläm sen v det bara att ta med sig sin "lilla" väska med kläder och ställningen och så ar dagen slut.
Dagen gick så fort så det kändes som jag knappt han blinka, men det är väl ett bra tecken ;-)

Nu har jag en del att stryka inför första visningen och en hel del att lära in med, men det ska nog gå bra hoppas jag.

Ludvig verkar ha haft det kanon med farmor och faster, men han är vist farmors lilla kille:-)
Men huvudsaken är ju att det har gått bra och det har det och det tvekde jag ju inte över för den delen heller. Ska bli kul att höra hur natten gick,om farmor fick sova något.
Och så ska det bli helt underbart att få hålla,gosa, pussa och bara vara med våran lilla plutt igen.
Vi tänkte lyxa till det och gå ut och äta frukost nu när vi är själva, men det verkar inte vara så mycket öppet, men vi chansar på Linneas sen så får vi se, sen åker vi och hämtar lillen.

Nu ska jag kolla lite på kläderna ;-)

5 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Spännande med alla nya, fina kläder! Tror säkert där finns massor för både A&V och det ska bli jätteroligt med din visning.

Kram!

Kicki sa...

Lilleman är helt underbar. Farmor har inte sovit jättebra, men det har Ludvig. Vi lade honom vid 19-tiden i går och han vaknade 7.30 idag. Inte illa.
Skönt för er att få lite egentid också.
Kul att det gick bra i Hbg i går. Det blir en utmaning. Hoppas du får många partyn inbokade.

Miia sa...

Ååå låter ju super roligt, o spännande!! Ser mer o mer fram imot Lördag! :)

Linnéas har väll stängt på Söndagar...eller? :)

Hoppas allt e bra me er. Kram

Kattis sa...

Men va kul, har kick offen varit nu?! Du sa ju inget innan...var bara jag som babblade ;)
Ser fram emot att se kläderna. Lycka till. Kram kram

ScrapMi@ sa...

Lycka till med dina klädpartyn =)
Bor kanske lite för långt ifrån dej för att boka in nått party *fniss*

Kram//Mia