fredag 21 augusti 2009

idag smäller det :-)

Idag är det ju som sagt säljstart för Rabdidos höstkollektion. Hela kollektionen ligger ute på hemsidan,är ni nyfikna så kika på foton istället för produkter för man får en bättre bild av hur de ser ut där.
Bodyn Malte som har helt underbara färger:-)

Igår förberedde jag massa papper inför visningen på lördag så det börjar kännas mer verkligt nu, och som sagt lite pirrigt är det ju;-)

Va även uppe i samhället och handlade lite till barnen,snygga boxisar till Elias som han INTE vill bajsa i (hoppas han inte hinner glömma det) och lite strumpor,och så fyndade jag byxor till L för 29kr och en cool t-shirt till Elias för 49kr tror jag det va och en superhärliga skarf/sjal till mig som kostat 129kr men som jag fyndade för 29...helt perfekt:-)

Vi han även med en sväng till lekparken så Elias fick leka av sig lite och så kom Kicki förbi en sväng. ELias pappa kom förbi han med sen och då blev Elias verkligen glad.

Och på kvällen blev jag glad för då kom min kära sambo hem och dessutom hade han med sig en stooor bukett med fina rosor,kan ju nämna att det va första gången jag fick blommor om man inte räknar gången när jag fick blommor som det sen visade sig att han hade fått på ett jobb,haha.


4 kommentarer:

Karro sa...

Åh vilka fina kläder det var. Gillar tröjan med motorvägsmärket på :)
Det stämmer så bra in på Lucas.

Smaulandskan sa...

Jag ska in och kika på hemsidan sen jag också så jag har lite pejl på läget inför den 6:e sep. :-)

Gulligt av J att komma med blommor till dig (som han faktiskt hade varit och köpt själv dessutom! ;-)).

Ha en toppenhelg och lycka till imorgon!

KRAM

Kicki sa...

Kläderna är jättefina. Finns nog hen hel del man kan hitta där.
Gulligt av Jonas att köpa med sig blommor hem. Det är sådana överaskningar som fögyller tillvaron.
Ha en riktigt skön helg och krama hela familjen

Kattis sa...

Lycka till i morgon på visningen!

Kram kram