måndag 24 augusti 2009

Trött

Idag va det åter dags att köra Kevin till bussen efter det åkte jag och småbarnen hem. Ringde facket och försökte få ordning på pengarna jag ska få från jobbet ska få lit pengar den sista denna månaden men inte allt.....fattar inget men fackgubben ska ordna det åt mig.

Sen gick vi bort till Kia (Elias dagmamma) och hälsade på,är så kul att se att han är så glad i henne, Ludvig godkände med henne:-)
Nästa vecka fick vi gärna följa med dem till Appladalen och det tror jag faktist att vi gör, kul för Elias och skönt att komma hemmifrån lite.

Har även varit och letat efter en jacka till Kevin men det gick inte så bra,KappAhl hade ingen bra och JC har inte barnkläder längre. Får kolla HM och så får vi kika upp till lindex någon dag med.

Nu ska jag strax gå och lägga Elias och sen slänga mig i soffan en sväng

1 kommentar:

Malin sa...

Tack så hemskt mycket för bokmärket! Jag blev sååååå himla glad och jag tittar på det varje dag! Kram till bästa bästa Madde