torsdag 27 augusti 2009

Helgen närmar sig

Nu sitter jag och Kevin här i soffan och Ludvig sitter på golvet och leker:-)
Elias är hos sin pappa och Jonas är i Vänersborg (tror jag det hette)
Va på MammaBarngruppen i kyrkan idag,det va trevligt och Elias hade jättekul, och blev helt trött efter:-)

Imorgon ska jag till Kattis och hälsa på.
På lördag ska jag ha visning igen men räknar inte med att det ska gå lika bra som sist då jag har fått många avbokningar (lite väl många till och med) så det blir två st som kommer,Tack Angelica och Alex:-)
Men det är väl så det är antar jag, typiskt att man ska få känna på det första månade bara.
Men jag hoppas få lite fler partyn inbokade nu ändå:-)
Har ju många som vill ha längre fram så risken är väl att man blir överbokad sen,hihi.

Nä nu ska jag greja lite och snart lägga Ludvig

1 kommentar:

Nina sa...

Jag har bjudit ett helg gäng, vet inte hur många jag är uppe i riktigt nu (säkert 15 st iaf) och hälften av dem vet jag kommer, de andra har på sig till tors i nästa vecka att svara så förhoppningsvis blir vi kanske närmare 10 st iaf den 6:e. :-)

Ha en fin helg!