onsdag 12 augusti 2009

Klädparty

Eftersom Miia undrade vad det va för party så tänkte jag svara här ifall det är någon mer som har missat.
Jag ska börja sälja barnkläder på hempartyn:-)
Märket heter www.rabdido.se
Säljstart är den 21 Augusti så det närmar sig verkligen.
Vill man ha ett party så kontaktar man mig på min mobil 0706-235258 eftersom min mail strular lite nu.
Man bjuder in 10-15 gäster och har en trevlig stund medans jag visar upp kläderna och sen får man själv känna och klämma på dem och beställa om något faller i smak.
Fördelen med Rabdido(förutom de snygga kläderna ;-) ) är att kläderna kommer direkt hem till varje person och betalning sker direkt till Rabdido. Många andra märken har ju så att värdinnan får alla kläder hem till sig sen ska hon åka och dela ut dem och samla in pengar vilket blir lite jobb.
Givetvis får man en värdinnegåva med.
Så man har ju inget att förlora bara vinna :-)

Har inget inbokat första säljhelgen så varför inte passa på och vara först?

En sak som är rolig är att jag är den ända säljaren här i närheten så det är ju inga kläder somm alla barn har, och det tycker åtminstonde jag själv om :-)

1 kommentar:

Miia sa...

Men guuud! de låter ju skit kul!! Ska se när jag kan ha de så tar jag kontakt me dej! :) Ser redan fram imot ett hemmaparty här me dej som försäljare hihi

Ha de bra kram