tisdag 18 augusti 2009

Jag älskar dig

Har precis lagt barnen. När jag gick ut från Elias rum så sa jag "puss puss jag älskar dig" (precis som jag brukar) då säger han, "jag älskar dig med" första gången som han sagt det.
Va till och med tvungen att gå in igen och säga det en gång till och då kom det "jag älskar dig med mamma". Åhhh vad det värmde i mitt hjärta:-)

Fick en trevlig överaskning idag med, svärfar ringde och sa att han och Bettan ville ge mig ett strykjärn,blev ju lite förvånad men otroligt glad. Så imorgon får jag nog hem det så då ska det minsan strykas :-) Tack till er båda igen.

Jonas är i Skövde nu och åker till Karlstad imorgon,så det blir lugnt här i veckan.

Föresten så måste jag berätta en sak till om Elias för han är ju så rolig. Innan när vi satt ni Ludvigs rum och jag satt och gav L sin välling så frågr Elias (helt appropå ingenting) var Lulle och Irene är (jonas mormor och morfar för er som inte vet) och jag sa att de är på Malö, hmmm Malö säger han då och ser väldigt fundersam ut. För att i nästa sekund börja spexa och prata om något helt annat.

Nu ska jag njuta lite av lugnet och så ska jag nog ta mig lite glass mmm

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Visst blir man helt otroligt glad när de börjar svara en när man säger att man älskar dem?! Det behöver de ju liksom inte säga, men ändå så kommer det ibland... Härligt!

Kram!

Ps. Japp, du känner mig rätt i det avseendet, jag skakade av mig irritationen fort igår. Jag tänder till fort men blir glad fort igen. Sån é jag. :-D Ds.