fredag 28 augusti 2009

Fredagsplaner mm

Idag gick det bättre när jag handlade,lika lite folk som sist men ingen äcklig gubbe;-)
Passade på att handla till kvällen för handla på fredag eftermiddagarna är ju inte så kul för då ska ju hela Gislaved ut och handla. Det blir tacos ikväll som hos många andra :-)

Om en stund ska jag och Ludvig till Kattis och fika och tjata massa,har inte träffat henne sen innan semestern nu så det är verkligen dags.
Efter det ska jag träffa svärmor så ska vi äta lunch ihop så det blir en mysig fredag:-)

Prtade med Camilla igår med och hon kommer på visningen med så det blir iallfall tre, och så ska svärmor beställa lite med,vi har ju som sagt ett födelsedagsbarn här i familjen nästa vecka.

Pappa,Monica,Brorsan och storasyster med familj komme rpå kalas på söndag och ska fira både Kevin och ELias, är bara Jocke som har firat Kevin redan, blir lite svårt att få ihop det vid semestern och när inte Kevin är hos mih hela tiden, men bättre sent än aldrig:-)

Nu ska jag slänga på mig lite smink och borsta håret lite med så jag är redo att åka när Ludvig vaknar.

Nina: Vad kul att du har bjudit så många för då blir det ju några stycken även om det blir något sistaminuten avbok:-)

3 kommentarer:

Angelica sa...

JA vi blir TRE!!!!!

Kattis sa...

Var verkligen roligt att du kom hit =)

Ha en fin helg.

Kram

Svärmor sa...

Det var trevligt med en lunch. Det måste vi göra om. Ha en go helg