onsdag 26 augusti 2009

Vikten av handbroms

Man slutar ju aldrig att förvånas. När vi hade släppt av Kevin vid bussen idag så passade vi på att handla, kl 8 är det ju typ ingen som är i affären och det är lugnt och skönt.
Påvägen ut så sitter en äcklig gubbe och petar näsan och gissa vad....ja han stoppade det i munnen....jag som redan mådde illa höll verkligen på att spy.
När jag sen kommer ut står det en bil mitt i körbanan, och efter mig kommer en kvinna och skämms som bara den och säger nåt i stil med oj har min bil rullat ut.....ja jag blev allt lite full i skratt.
Annars händer det inte så mycket här. Sover jättedålig både pga Ludvig som har vaknat en hel del det sista plus att jag har haft så ont i magen på nätterna och då är det inte lätt att bara sova och barnen kräver ju sitt på dagarna...men jag ska inte klaga för det kunde ju varit värre.
Idag ska jag nog ut och kolla efter gummistövlar till Elias,hoppas på uppehåll så vi kan gå.
Ha det så bra

2 kommentarer:

Miia sa...

OJ!! Men fyyy så äckligt!! URK!! Förstår att du mådde ännu sämre sen....en vuxen människa?? :S
Haha du trodde de var lungt o skönt på morgonen, men ändå fick du vara med om en del hahaha :)

Rusta hade gummistövlar för 50kr, när jag var där fanns de typ inga bara små strl. Hoppas du hittade några. Kram

Nina sa...

Näspetandet; no comments. URRK.

Ang. sovandet; visst kan det alltid vara värre men man lever ju i sin egen verklighet och måste man av någon eller flera anledningar tulla på sömnen så ÄR det jättejobbigt. Hoppas att Ludvig sover bättre snart igen och att magen lugnar sig lite i växandet (för det är väl det som gör ont kan jag tänka).

KRAM