torsdag 15 oktober 2009

Äntligen torsdag

Hmm vet inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer väl under tiden ;-)

Beställde ju kläder från HM igår med, bla en kjol till mig som jag har velat ha länge men som alltid är slut, men nu fanns den så det va ju bara att slå till. Nån gång ska man ju faktist unna sig själv något och inte alltid bara handla till barnen.

Idag har jag grejjat lite här hemma för jag går INTE ut. Gjorde misstaget att gå ut en sväng igår och jag frös i över två timmar efter att jag kommit in, så jag hoppas verkligen att jackan kommer i morgon.

Imorgon är Jonas ledig hela dagen så det blir nog frukost på Bernts och sen en sväng tillBabyproffsen så vi kan kolla ut en åkpåse. Sen vid 13 lämnar vi barnen hos snälla svärmor (som förövrigt är jätteglad över det och så åker vi till Värnamo.

Fick veckomailet från Rabdido nyss och kan ju säga att Kronor överallt tunika nästan är slut, men det finns ju många andra fina tunikor och klänningar med :-)
Känns inte riktigt bra att jag bara har en visning till denna månad, bara tre st totalt. O i november har jag bara två inbokade..... så känner ni någon som kan tänkas vilja ha så är jag tacksam om ni tipsar dem om mig, och ni glömmer väl inte kampanjen vi har i november, där man får ett extra hemligt plagg utöver värdinnegåvan. Trodde nog det skulle vara lättare att få ihop visningar än det är, tråkigt för jag tycker ju verkligen det är så himla kul.
Men händer det inte något speciellt nu de sista månaderna så vet i tusan om jag kommer kunna forsätta en andra säsong. Måste ju känna att det är lönt med.

Ja det blev som jag trodde jag kom på lite efterhand;-)
Nu ska jag kika färdigt här för snart kommer Angelica och Ella hit tur det för det blir lite ensamt ibland, men de kan man alltid lite på ,hihi.

3 kommentarer:

Angelica sa...

klart du kan lita på oss :-)

Kicki sa...

Ska bli sååå roligt att få passa de små godingarna några timmar i morgon.

Kattis sa...

Har du pratat med någon läkare om vaccination? Jag har hört nu att det är bra om man som gravid vaccinerar sig för då får också bebisen skyddet så är h*n skyddad när h*n kommer ut till världen.
Känner en som är höggravid som blev rekommenaderad av sin läkare att göra det för sin och bebisens skull. Så hon gjorde det idag.

Hoppas din jacka kommer snart.

Synd att det inte är mkt visningar framöver. Kanske svårt såhär innan jul? Ha en härlig å bra helg. KRAM