måndag 19 oktober 2009

BM besök

Ja då va vi hemm och Ludvig har hunnit äta och somna. Allt gick bra hos BM och hjärtat slog så fint på bebisen (150 låg de på) han passade på att sparka lite så det ekade i hela högtalaren med,hihi.
Mina värden va med bra, men järnet har sjunkit lite lite sen sist (låg på 124nu), hon tyckte jag ska börja tänka på det eftersom de gärna ser att jag har ett väldigt bra värde sen inför förlossningen pga att jag förlorade så mycket blod sist, alltid bra med ett bättre utgångsläge. Efter Ludvig föddes va jag nere på 82 ett tag och kan nog varit ännu lägre med....inte konstigt att man mådde som man gjorde.
Ang vaccinet så blev jag inte alls klokare för jag kände inte att hon vist så mycket...tråkigt.

Förresten så blir det kanske på söndag jag kör en visning här hemma, och om ni kommer ihåg så lottar jag ju ut ett hemligt plagg bland alla som handlar:-) Sist fick Angelica en söt liten tröja till Ella:-)

Nu ska jag strax göra lite mat till mig och Elias

1 kommentar:

Kattis sa...

Synd att inte alla som jobbar så i vården kan få ordentlig info om det utav de som vet. Är så många som vet så lite. Inte lätt å kunna fråga om råd då ju och det är ju ändå de man ska kunna vända sig till.

Jag kan nog på söndag, ska bara få klartecken av Miakel. Vilken tid?