måndag 5 oktober 2009

Ny vecka igen:-)

Natten va lugn som tur va. Men förkylda är ju båda småkillarna.
Så typiskt jag har varit på öppna förskolan två gånger och efter båda gångerna har barnen blivit sjuka!!!!!!!
Idag är Jonas först i Göteborg och sen åker de direkt ner till Malmö och ska vara där till fredag, är så tråkigt när han är iväg hela veckan och man inte ens kan ses en liten stund på kvällen.

Idag har jag inga direkta planer, tänkte ju att Angelica och Ella kunde kommit hit men tror inte de vill det nu när killarna är förkylda.

Ska ju iallfall hämta kläderna sen när de kommer och då ska de synas i sömmar och överallt så de är helt perfekta och så ska de ju strykas lite med. Hoppas verkligen min jacka kommer idag med, skulle kommit i fredags men när jag va och skulle hämta den så saknades det paketet.....sån otur.

Hoppas de ringer från auroramottagningen idag med så jag får en tid dit med.

Ha det så härligt

Inga kommentarer: