lördag 24 oktober 2009

Gäsp

Ja nu är jag trött och väntar på att jag ska få gå och lägga mig. Jonas åkte precis för att hämta Kevin i Smålandsstenar. Har varit ungdomsfestival och disco där idag så vi har inte sett Kevin sen kl11 idag. Ska hålla mig vaken tills de är hemma så jag kan höra med Kevin om hur han haft det och sen blir det rätt in i sängen.

Va på visning hos grannen idag, gick jättebra. Blir alltid så nöjd med mig själv när jag har en lyckad visning,för något bra måste jag ju göra då:-)
Skulle haft en visning här imorgonb med, men blev lite mycket avhopp pga sjukdom så jag hade bara två st som kunde komma och kände då inte att det va så lönt.
Får se om vi tar det en annan gång eller hur jag gör.'

Vi har ju kampanj från 9-29 november (men sista helgen är vi bortresta) och då får man ju en extra värdinnegåva i form av ett hemligt plagg, men gästerna går inte lottlösa. De som handlar för minst 600kr under samma period kommer få en värdecheck på 150kr att använda i webbshopen, inte illa:-)

Elias va dålig i fredags förmiddag, spydde flera gånger och va väldigt slö, men vid 12/13 tiden så piggnade han till, åt lite och blev sen sig själv..... tänk om en annan kunde vara så när man är sjuk. Ikväll verkade det som han håller på att bli förkyld med, så håll tummarna för att vi får sova i natt och slipper några kruppanfall.

Nästa vecka blir en rolig vecka, Åsa kommer hit från Jönköping med sina barn och hälsar på:-) Syrran och hennes barn kommer hit och så gör nog mamma och mina småsyskon det med,härligt att få lite tid med famlij och vänner. Och självklart ska jag få in minst en date med mina trogna besökare Angelica och Ella. Har ju beställt benvärmare till Ella med som jag hoppas kommer i veckan så jag vill ju ge dem till henne då med, hon kommer bli sååå fin,hihi.

Imorgon kommer svärfar och Bettan förbi med med lite ägg, alltid uppskattat:-)
Och så får vi säkert åka ut till svärmor en sväng med för hon köpte massa våtservetter åt oss idag på GeKås.

Nä nu ska jag kika runt och se om någon har blobbat sen sist.

Sov gott

2 kommentarer:

Kattis sa...

Jag önskar att jag också kunde hälsa på dig lite då och då!

Kul att det gick bra på visningen =)

Ha en bra dag! KRAM

Nina sa...

Skönt att Elias piggnade på sig så fort igen och att ni andra inte blev magsjuka.

Kram!