tisdag 13 oktober 2009

Tisdagmorgon

Igår fick vi besök av Angelica och Ella, vi fikade lite och pratade som vanligt, sen gick vi ut en sväng. Blev en tur till Lidl, va nopg rätt lagom för jag kände av fogarna lite sen men det gjorde inte sådär jätteont:-)

De ringde från Aurora mottagningen igår med så på fredag ska vi äntligen dit,känns jättebra.
Och det låter verkligen som de tar mig på allvar och det känns otroligt skönt.

Idag får vi se vad dagen har att bjuda på :-) Måste skuta nu för jag har en liten kinkOlle här jämte;-)

3 kommentarer:

Kattis sa...

Vad skönt att de ringt från aurora och att det verkar bra.

Kram

Farmor/Kicki sa...

Tur att jag får passa barnen på fredag. Klart det är skönt för dig/er att komma till Aurora också. Jag längtar efter barnen så jag håller på att gå åt. Det var länge sedan jag träffade dom. Ge dom bamsekramar

Angelica sa...

tack för fikat idag! pepparkakorna va riktigt goa!
vi hörs i veckan!!

kram