onsdag 7 oktober 2009

mitt i veckan

Här kommer en liten rapport från sjukstugan. Elias och Ludvig är rejält förkylda, Ludvig är nog värst bara rinner hela tiden och lite hängig till och från, men peppar peppar ingen feber här än.
Jag har med blivit förkyld och inatt mådde jag inte alls bra, men jag passade på att vila lite innan lunch när Ludvig ändå sov och det gjorde gott :-)

Idag ska ELias åka till sin pappa och så kommer han hem på frdag så det blir lite lugnare här:-)
Imorgonkväll kommer nog Jonas hem om inget ändras.
Ringde en tjej igår och bokade in en visning i kampanjveckorna så ni som vill ha visning då tänk på att det är ju inte så många dagar att välja på.
Är ju från 9-27 november och den 21 fyller jag år och ska inte ha nån visning då och den 22 är uppbokat av min "storkund" ;-)

Ha det så bra

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Åh, man tackar för omnämnandet! Fast jag har ju bra hjälp av mina köpglada väninnor, det ska erkännas. ;-)

Krya på er! Och tusan så trist att jackan inte passade! :-(