fredag 2 oktober 2009

God morgon på er

Är lite nyfiken på om min snygga jacka kommer idag,spännande och se om den är lika snygg på riktigt.

Igår va Nina och Annie här (Ville fick förhinder i form av en kompis:-) ) de hade med sig en jättefon gerbera till mig,älskar ju verkligen de blommorna och det va så härlig färg på den med. Är ju inte ofta man får blommor så det ja jättekul och så gulligt av dem.
Vi fikade lite och tjatade lite och barnen lekte lite med och Elias spexade för fullt för Annie ;-)

Inatt drömde jag om att vi va på Gekås och handlade bebisgrejjer och det måste ju ses som ett tecken att det va aldeles för längesedan vi va där, så jag ringde Jonas nu på morgonen och kommer han hem i tid så drar vi nog ner dit.
Ska se om jag ev kan fixa barnvakt så kan vi åka själva.
Måste ju be er kika in på Linas blogg Hon gjorde vår dop present till Ella, har ju tyvär inget kort på det halbandet men Angelica kan säkert intyga hur fint det va:-)
Hon har även staratat ett företag som heter Haileys där säljer hon och hennes kompis jättesnygga underkläder. Så kika in på hennes sidor:-)

Sitter nu och väntar på besked från Camilla om vi skulle ses eller inte idag, om inte så tänkte jag ringa hit Angelica lite tidigare så vi hinner tjöta lite (annars skulle hon komma på em)

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Tack för en mysig fika/pratstund igår!

Gerbera är ju min absoluta favoritblomma och då kändes det som det enda självklara sättet att sprida lite höstglädje på genom att ge bort en sådan också! :-)

Ha en fin helg och lycka till med Gekås-shoppingen om ni kommer iväg!

KRAM