söndag 4 oktober 2009

Massa fynd och en krupp natt

Det blev ju Gekås för oss i fredags och även för många andra, å andra sidan har ju de högsäsong nu så det är ju inte så konstigt.
Hittade overall till E och L och en jacka med tillhörande termobyxor för 90kr till L!!! det va helt klart dagens fynd.
Strumpor till hela familjen blev det med då vi har ett strump monster här ;-)
Och såklart en hel del annat bla presenter till Ludvig och en liten söt filt till bebisen :-)

Igår blev det en lugn dag och på kvällen kom Malin hit, va precis att hopn han hit och gosa lite med Ludvig innan han skulle sova.
Efter barnen somnat kollade vi på Män son hatar kvinnor, den va ju jättebra men lite läskig så jag är glad att jag inte tittade på den själv.

Elias vaknade några gånger under filmens gång och va ledsen, mardröm tänkte jag. Men kanske en timme efter att vi lagt oss kom han in och hade helt svårt att andas, och innan jag lyckades övertala honom att ta sin medecin..... tyckte så himla synd om honom för han va så jätteledsen, givetvis vaknade ju Ludvig mitt i allt med, så tur att det va helg och Jonas va hemma.
Kan ju inte säga att man sovit så bra inatt då man mest legat och lyssnat på Elias så det inte skulle bli värre, men ändå är jag inte jätte trött. Kommer kanske ikväll.

Idag blir det till att förbereda inför visningen i eftermiddag,många gäster blir det så det ska bli super kul :-)
Malin kommer ner en sväng sen med så hon kan gosa lite med barnen:-)

Ha en bra söndag nu i det helkassa vädret

1 kommentar:

Kattis sa...

Ja om inte det avbokas mer. Är ju alltid nån som får avboka. Har fått en avbokning än så länge och en som ev inte kan komma.

Men några blir det säkert iaf. Vi ses då. Kram