onsdag 14 oktober 2009

Brrr

God morgon
Ser inte ut att vara så varmt idag så vi får nog hålla oss inne, blir ju lite kallt i bara en stickad tröja som maninte kan knäppa över magen;-) Men nu har jag beställt en ny jacka på Ellos, ingen mammajacka men en som är Alinjeformad så det borde funka rätt bra hoppas jag,billig va den med,knappt 300kr.....sånt tycker vi om:-)
Denna är det fast jag valde en svart.
Så nästa vecka är jag rustad för alla väder, bara funderar på om jag ska köpa en åkpåse till Ludvig eller ej...hmm får fundera lite för jag har inte pengar till det just nu ändå. Får se när lönen kommer.
Jonas är i Malmö om en stund och kommer hem igen imorgon och på fredag är han ledig så det är ju helt ok.
Nu ska jag och Elias äta lite (ludvig åt lite välling innan)

3 kommentarer:

Kattis sa...

Den jackan blir ju toppen tror jag =)
Åh vad jag längtar efter min nya, den kommer inte förrens slutet på november ju....

Ha en bra dag. Kram

Anonym sa...

Du blir säkert fin i din nya jacka gumman. På fredag ska vi bara mysa och ha det gott

Smaulandskan sa...

Den blir nog kanon, den jackan! Hoppas du får den i god tid för det börjar ju bli rejält kallt redan nu.

Kram!