onsdag 21 oktober 2009

Mitt i veckan rapport

Sitter och tittar på Kevin och Elias nu som dansar för fullt till mora Träsk :-)
Tror Kevin gör det mest för att vara snäll mot lillebror, men ELias han är helt galen i Mora Träsk och sjunger för glatta livet trots att han är anfådd till max.

Idag va jag och småkillarna med Kia(Elias dagmamma) på jympa, Elias va lite blyg i början och han gjorde inte jättemycket sen men han hade jättekul iallfall :-)
Och hans underbara dagmamma (som han ju egentligen inte går hos nu) bjöd in honom på Halloween fest nästa vecka, men mamma får inte förlja med,hihi. Kommer bli jättekul för honom.

Angelica och Ella har varit här idag med vi intog våra vanliga platser här i soffan med en kopp Te, lyxade även till det med en smarrig muffins som va en riktig socker bomb.

Sen va svärmor här en sväng med och lekte och mtste lite med barnen, jag passade på att städa toaletten lite med och han även vika lite tvätt med, kanon:-)

Pratade med sköterskan på barnmottagningen idag med. Hon hade nu pratat med Elias läkare och det är inte bara pga äggallergin som han inte kommer få ta vaccinet mot svin influensa, utan även pga att han har en så kraftig allergi mot nötter. Så nu behöver jag iallfall inte fundera på hur jag ska göra med honom.

Ikväll kommer Jonas hem och så blir det Arga Snickaren och sen så blir det ju såklart Grey´s med:-)

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

HEJ MADDE, DET ÄR ANNIE SOM SKRIVER. HÄLSA LUDVIG.

Smaulandskan sa...

Hej!

Ja Annie sa bestämt igår när vi gick in på din blogg för att läsa (hon brukar vilja sitta med när jag gör det, ifall det finns roliga foton att titta på :-)): "Mamma, idag vill JAG skriva till Madde!". Så det fick hon ju göra då. :-)

Hoppas allt är bra med er.

Ha en fin dag, Kram!