fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys

Idag började vi dagen med en frukost träff med Angelica och Ella. Efter att vi ätit intog vi våra vanliga platser i soffan med varson kopp te och massa prat och gos med barnen:-)
Jonas mormor och morfar kom förbi med för Ludvig hade fått post till dem (våran Ludvig heter ju samma som Jonas morfar och eftersom de fortfarande har eftersändning blir det ju lite tokigt ibland).
Jonas mormor hade bakat kringlor med som hon hade med till Elias, verkligen snällt och deffinitivt uppskattat (kan ju säga att hela familjen tycker verkligen om de där kringlorna)

Nu ligger Ludvig och sover men vaknar nog snart, jag har med vilat en liten stund här på soffan för jag va så himla trött.

Nu längtar jag efter min älskling och att få en ledig helg med honom.

Har blivit så konstigt yr det sista. Blir som sagt yr rätt ofta (blir jag ju alltid när jag är gravid) men nu har jag börjat må väldigt konstigt i samband med det och känner att jag lutar när jag går när det blir så,lite svårt att förklara med det känns sååå konstigt.
men det är nog som Angelica sa, att bebisen trycker på något och ställer till det för sin mamma.
Men har det inte gått över när jag ska till BM den 16 så får jag nog fråga henne om det iallfall.

Nu ska jag och ELias ta lite lunch/mellanmål.

Ikväll blir det att titta på Änglar och Demoner:-)

Inga kommentarer: