torsdag 1 oktober 2009

Torsdag eftermiddag

Besöket på öppna förskolan va lyckat även om jag inte kände någon, barnen hade ju kul och det är huvudsaken.

Om nån timme kommer eftermiddagsbesöket och det blir trevligt,ska slänga ihop en liten fruktsallad och bjuda på,blev sååå himla sugen på det.
Älskar ju apelsin särskillt när jag är gravid men tyvär har de inte varit jättegoda nu det sista, men snart blir de nog så där härliga igen :-)
På kvällen när man kryper upp i soffan är det gott med en kopp te och en apelsin,mums:-)

Imorgon eller på måndag kommer vinterkollektionen ska bli jättekul att se dem då jag inte alls minns vad det är för kläder. Säljstart är sen på tisdag så först ut med de nya kläderna kommer de vara som kommer på Angelicas visning:-)
Och ni andra som har missat detta får ju boka en ny visning sen såklart;-)

Nu känner jag en liten sprattelgubbe i min mage,är ju inga kraftiga sparkar men han håller på ofta. Blir ännu härligare sen när Jonas kan få känna bebisen med:-)
Hmm undra när han kommer hem ikväll....ja vi får väl se.

3 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Åh, nu blev jag lite nostalgisk - jag kallade A&V för Sprattelgubbarna när de låg i min mage! Tycker det är ett så mysigt namn. :-)

Vi ses om en dryg timme!
KRAM

Lina sa...

En sån tavla kostar 85 kr - mest för att det är så dyrt med bläck o fotopapper. Jobbet tar jag inget för.. Tycker det är kul! :)

Så det är bara att höra av dig, om du vill ha en.. Skriv gärna vilka ord, o om du vill ha nån annan textfärg o så..

Du, ang beställningen på mössan o de.. så väntar jag liiite till. Måste se så jag har råd. Ska till ullared och shoppa :p Livsfarligt, ekonomiskt sett!

kram!

Lina sa...

jaha vad synd. Men, är det så att andra kanske kan ha eller är det slut överallt?

Har en kompis på nära håll som också säljer, kanske hon har?

Jag ska absolut kolla in den nya kollektionen. Hojta gärna till när den kommit :)

kram