onsdag 28 oktober 2009

Onsdag= Grey´s ikväll:-)

Det blev ingen halloweenfest för Elias idag, han har hostat så himla mycket inatt och det låter inte alls bra. Så både för hans skull och de andra barnens skull så fick han hoppa över det.

På lager igår hittade jag inte så mycket, de hade inget kul alls till barnen.
Men jag köpte iallfall två av deras egna linnen (kostar 30kr/st:-)) De är perfekt även nu för de är lite längre,perfekt att ha under.
Nåt annt blev det med men allt vill jag inte skriva för jag lyckades hitta nån julklapp med.

Elias och jag bakade kladdkaka innan. Vi testade en sak som heter No Egg,som är en slags äggersättning. Men vet inte om jag inte fattade rätt eller vad som hände för kakan ser INTE ute som den ska. Hmm får testa att baka något annat sen och se.


1 kommentar:

Faster Malin sa...

Tråkigt att du inte hittade mer, men du kanske kan ta en shoppingtur i Götet med experten på shopping när lillan/lillen har kommit ut. =)
Saknar er!!!!
Många kramar