söndag 1 november 2009

God Morgon

I fredags eftermiddag tog vi med Angelica,Håkan och Ella till Bernts och tog en mysig fredagsfika med dem:-)
efter det åkte vi hem, åt kvällsmat och kollade på Änglar och Demoner som va jättebra såklart.

Igår åkte vi till Jönköping, gick en snabbis på A6,skulle hitta byxor på H&M tänkte jag, men de hade typ bara Jeans och finbyxor och jag ville ha något annat.
Sen blev det IKEA, vi köpte lite lampor där men det va rätt lugnt på shoppingfronten;-)

Barnarp blev nästa stopp och det va anledningen till att vi åkte upp, vi skulle låna pappas Tapetborttagnings maskin. Blev ju lite fika och lite prat med såklart och ELias passade på att mysa med morfar,som tyckte att Elias kunde komma upp och sova där nån gång, och det får han ju såklart:-) De hade så roligt åt Elias som aldrig är tyst och säger så mycket roliga saker.

På kvällen kom makarna Vedin hit och vi bjöd på Plankstek,mmm vad gott. Efter att de åkt va vi jättetrötta och jag gick och la mig efter en stund.

Idag har vi inga direkta planer än, men jag måste ju prova den där maskinen såklart:-)


3 kommentarer:

Angelica sa...

tack för två väldigt trevliga kvällar!!!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Grattis du vann en personlig snuttefilt hos mig. Maila mig :) Mvh Linda/Älskade Hjärtegryn
alskadehjartegryn@hotmail.com

Angelica sa...

grattis till vinsten!!!!

nu blev jag inte alls avundsjuk :-/

kramar