onsdag 11 november 2009

Barnkläder


ja nu pratar jag faktist inte RABDIDO denna gång (även om jag såklart älskar deras kläder)
Men det finns två affärer i värnamo som har helt underbara barnkläder Villervalla och
Hallon Colection verkligen min stil på barnkläder.
Bodyn här ovan är en av mina favoriter från Villervalla, har fått dille på stjärnor:-) Den finns som en Bodysuit/heldress med och även den är ju helt underbar. Så ni som funderar på födelsedagspresent/julklapp till Ludvig vet var ni ska bege er:-)
På Hallon Collection har de underbara märken som Katvi, ej sikke lej, Hugin och Mugin och småfolk och en massa andra märken med såklart:-) Tycker verkligen om de här danska märkena så i sommar kanske det skulle bli en tur till Köpenhamn och shoppa lite ;-)

2 kommentarer:

Nina sa...

Vilken storlek har lillgodingen då?

Hoppas det känns ok idag. Behöver du hjälp med något imorgon eller på fredag så jobbar jag hemma och har lätt för att komma ifrån.

Ta hand om dig!
KRAM

ScrapMi@ sa...

Kikar in med en gokram!!
//Mia