måndag 2 november 2009

Måndag kväll

Nu ligger två av barnen och sover och det är betydligt mycket lugnare här. Har varit en påfrestande dag idag....men barn är väl till för att testa sin mammas tålamod eller;-)

Besöket hos BM gick bra, mitt järnvärde va inte så bra så det kan ju bero på det. Sen ev har jag kanske en urinvägsinfektion och även hon trodde nog att det kunde spela in att jag är rätt slutkörd, man glömmer ju att man är gravid och kanske lite tröttare och behöver en liten extra vila ibland. Men bebisen mådde bra,för vi fick lyssna på hjärtljuden med och det tyckte Elias va jättekul:-)
Blir det värre så ska jag ju såklart höra av mig, annars ska vil kolla läget när jag ska dit om ca 2veckor igen

Annars har det inte hänt så mycket här, har lovat min sambo att inte grejja massa i Ludvigs rum nu när jag inte känner mig ok, utan vänta istället.

Imorgon kommer Angelica och Ella hit och hälsar på oss:-)

Inga kommentarer: