fredag 13 november 2009

Lite skryt

ja jag är ju inte den som brukar skryta om mig själv men nu tänker jag banne mig göra det.
Vi har haft en Rookietävling nu i höst på Rabdido, och jag kom på ANDRA plats :-)
Grämer mig inte över att jag inte kom på första utan njuter av att jag faktiskt har lyckats väldigt bra, och då måste jag ju såklart passa på att tacka alla min kunder. För utan er hade det ju aldrig gått.
Så tusen tack för alla visningar jag har fått komma på och alla ordrar ni har lagt:-)
Har ju några kunder som handlar utan att ens behöva komma på visningar med så jättetack till er med.
Ni har alla hjälpt till att förgylla min dag idag:-)
Och jag kan ärligt säga att jag är lite stolt över mig själv;-)
Så fortsätt handla så kan jag bli ännu bättre,hihi

4 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Nämen så roligt - grattis Madde!!! Du SKA vara stolt över dig själv!

Ang. min nästa visning så vet jag inte alls hur många som kommer men min kompis Linda frågade igår om det är ok att hon hör med några från Tranemo om de vill komma också, och det kan man ju inte säga nej till. :-)

Jag och barnen ska till Gvd en sväng efter dagis, måste rätta till Annies glasögon. Är det något du behöver ha fixat så passa på att fråga! :-)

Annars får ni ha en mysig helg!
KRAM

Bettan sa...

Inte illa att komma på andra plats.
Tyckte du gjorde ett proffsigt uppträdande på den visning jag såg i Hestra. Det märks väl när man menar vad man säger....om du förstår..
skrev en kommentar för ett tag sen men den kom aldrig in så det var nåt jag missade att göra. Nytt försök:
Ha en riktigt go´ helg med hela din mysiga familj.
Vi har fått köket tapetserat idag så det känns härligt att få städa upp nu.
Kram från mej och från Luddes farfar

Karin sa...

Va roligt att det går så bra för dig med kläderna! Jättekuligt!
Hoppas du får en härlig helg,
kram på dig!

Kattis sa...

Så roligt =) Grattis.

Hoppas eran helg varit bra.

KRAM