onsdag 25 november 2009

Grey`s ikväll;-)

God morgon på er:-) Idag hoppas jag min dag blir bättre än gårdagen. Mådde inte alls bra igår, magkatarren satte verkligen sina spår. Va hos doktorn igår med, fattade inte riktigt vad han sa men det va ju magklatarr iallfall trodde han och jag skulle fortsätta äta samma tabletter jag har ätit i 14 dagar till, men blir det värre ska jag ju höra av mig.
Pratade även med en BM som sa att det kan vara såhär tills bebisen kommer!!!! tror inte att jag går med på det, kan ju inte gå med konstant magkatarr i 10 veckor till.....Kändes som hon inte rikitigt fattade. Men vi får väl se vad som händer.

I måndags hände det inte jättemycket, regnade ju hela dagen. Men tog med svärmor på en fika på Bernts och så använde jag mitt presentkort på Care, behövde lite nytt mineral smink och eftersom det är lite dyrt så blev det kanonbra:-)
va även på Lindex och köpte lite nya underkläder. Lyckades hitta en BH som satt kanonbra utan att ens prova den, har nog aldrig hänt innan.

Idag kommer min mormor och Christer och hälsar på en sväng, ska bli kul att träffa dem för det va ett tag sedan. De skulle ner en sväng till sin husvagn som de har här i närhetetn och då ville de passa på att komma hit med.

Jonas är uppåt Uddevalla idag (jag han har ju inte hunnit upp än) och kommer förhoppningsvis imorgon. Och på lördag åker vi till Göteborg och ska verkligen njuta av att vara helt själva:-)
Bara hälsa på Malin och Markus lite med, måste ju se hur de har det nu när de har flyttat.

Nu är det dags för frukost här

1 kommentar:

Kattis sa...

Usch vad det låter jobbigt med magkatarren :(

Du får ha en bra dag iaf och ha så trevligt med ditt besök :)

Kram