onsdag 11 november 2009

Lite tankar

Höll på att smälla av igår när jag läste Aftonbladet Lindex har släppt en kollektion som bara finns i storlekarna S och M. kan ju säga att jag hade svårt att hitta kläder där redan innan, hur blir det inte nu?
Fattar inte varför man gör så, eller vill de inte att vi lite mulligare ska handla där alls?
För till mig kommer jag absolut inte köpa kläder där längre.
I nån innsändare jag läste så jämförde nån det med deras avdelning för stora storlekar....för det första så undrar jag om mani så fall har sett hur de kläderna ser ut????
Och för det andra så hade ju inte det behövts om de haft alla vanliga kläderna i större storlekar med........
Tycker de borde skämmas som gör så här.
Vad tycker ni?

På tal om något helt annat så meddelade Jonas igårkväll att han kommer hem på fredag iallfall:-) Men å andra sidan kommer han nog vara rätt trött så som de jobbar denna vecka....tror han slutade vid 21 igår.....
Men jag kan ju ta hand om honom lite i helgen med (för jag behöver ju inte vila;-) )

Så nu längtar jag verkligen till fredag igen. Få träffa min kära kompis Åsa ( vi har kännt varandra sen vi gick på kyrkans barntimma) och hennes barn och sen blir det mys med älsklingen på kvällen:-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Vad mysigt. Då har ni ju hela lör å sön tillsammans =)

Det lät ju verkligen illa att släppa kläder i bara S å M...men det blir de som lär förlora på det!

Bodyn var jättefin som du lagt ut

Kram

Nina sa...

Åh så roligt att J kommer på fredag iaf! Man behöver ju inte alltid göra så mycket, om man är trött efter jobb etc. ATt bara få ligga i varsit hörn av soffan och titta på tv ihop är lyxigt när man inte träffats på några dagar. :-)