måndag 9 november 2009

Måndag och ny vecka

I helgn har det verkligen inte hänt mycket, lördagsförmiddagen gick åt till att leta skor till Elias,men vi hittade inga. Jo vi hittade några som verkade ok men de kostade 500kr och det tyckte jag va för mycket. Så svärmor ska svänga in på Skopunkten åt oss idag istället (hon ska till Huskvarna och jobba) vi hittade några andra där som verkade bra. Och vi brukar köpa skor där och de håller bra:-)

Igår va det farsdag Jonas fick en fin neccesär av pojkarna (Henry Lloyd såklart;-) ) och han blev verkade blir väldigt glad för den:-)

Vid ett åkte vi till Jonas pappa och Bettan och åt jättegod köttfärslimpa. Efter det va det meningen att vi skulle åkt till Jonas mamma och Dennis och fikat lite men jag kände mig inte alls bra så vi åkte hem istället. Mådde illa och hade magsyra i halsen hela tiden och ont i magen. Spydde pga av magsyran nån gång med. Svärmor kom på att det kunde vara magkatarr.
Pratade med BM idag och mycket riktigt så är det ju det jag åkt på,är vist rätt vanligt att få det när man är gravid. Så det blir en tur till apoteket sen och köpa lite tabletter så hoppas vi det blir bättre sen. För det är INTE kul just nu.
Dessutom är det ju så typiskt att Jonas är borta hela veckan,kommer nog hem sent på fredag nån gång....

Förmiddagen idag blir lugn här hemma, när Ludvig lägger sig för sin förmiddagstur ska jag passa på att vila lite,för sen går det ju inte;-)

Nu ska jag kika runt lite snabbt och kolla julklappar

Inga kommentarer: