tisdag 10 november 2009

Tråkigt

Fick nyss ett mindre roligt samtal från min sambo. han kommer inte hem på fredag utan på lördag för det går inga flyg hem på fredag!!!!!!! Inte direkt vad jag ville höra när jag känner att jag behöver ha honom här. Vet ju att det inte är hans fel, men undrar hur man kan skicka iväg anställda utan att se till att de kan komma hem......
Jag som trodde att denna vecka kunde bli ok hade ju verkligen helt fel, kände hur all lust och den lilla ork som fanns bara försvann nu.

Regnar fortfarande så vi har ju inte kommit ut heller. Och nu ligger Ludvig och sover och sen är det dags för Elias att åka.

Hoppas ni andra har en bättre dag än jag har just nu

2 kommentarer:

Kattis sa...

Ja det var verkligen trist! Du får tänka på att snart så får ni några veckor ihop iaf :)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Nina sa...

Åh så tråkigt att J inte kan komma hem på fredag. Förstår att du blev ledsen/besviken. :-(

Vill ni komma till Hestra en sväng imorgon em så är ni välkomna. Jag ska vara med barnen på 5,5-års kontroll vid 14:45 men vi lär ju vara hemma till 15:30 iaf.

KRAM