måndag 16 november 2009

Helgen och två fina kort

Nu är helgen redan slut,fattar inte varför de ALLTID måste gå så fort..... I lördags va vi hos Jonas morföräldrar och fikade, va ett tag sedan vi va där men eftersom Jonas inte är hemma så mycket blir det ju tyvär så ibland. På eftermiddagen grejjade vi lite i Ludvigs rum.
Igår åkte vi till Jönköping, först till barnarp där vi fick nån god kyckling gryta, sen lämnade vi Elias där och så körde Jonas och Ludvig mig till min visning.
Jonas och Ludvig åkte sen vidare till biltema och A6 och hade några mysiga timmar ihop:-)
När visningen va slut ringde jag efter mina killar som kom och hämtade mig och så åkte vi hem.
Efter en stund hemma kom den sista familjemedlemmen hem med:-)
Tyvär är min lilla stora kille sjuk. Feber och lite sånt, dock inte så dålig så det är skönt. Men han hade jätteont i magen inatt med så jag fick lägga mig jämte honom en liten stund (och det har inte hännt sen han va liten...)
Nu verkar han lite piggare så vi hoppas han kan gå till skolan imorgon.

Idag är det mödra som gäller:-)
Blir mysigt att få lyssna på bebisen och så får vi se om mina värden har börjat gå åt rätt håll nu med.

Morfar tog ju såklart lite kort på sina barnbarn med.....riktigt proffsiga och fina:-) Eller vad tycks?

Nu är det dags för frukost och så måste jag göra mig redo för mödra,får inte glömma apoteket med (Kevins alvedon börjar ta slut)
Måste bara passa på att tacka mina svärföräldrar med, svärmor för att hon passade barnen en kväll förra veckan och svärfar och Dennis för att de hjälpte mig att köra bort grejjer till tippen. Tusen tack för hjälpen alla tre:-)

2 kommentarer:

Kicki sa...

Vilka underbara bilder på pojkarna.
Hoppas helgen varit bra. Det verkar ju så. Synd att Kevin inte är bra, men hoppas han kryar på sig snart och kan gå till skolan.
Spännande att komma till bm och få lyssna till den lille. Vore ju skönt om dina värden också är bättre.
Ha en skön vecka hela familjen

ScrapMi@ sa...

Vilka fina killar!!!
Kram kram //Mia