fredag 6 november 2009

Friday i´m in Love (kommer ni ihåg den låten?)

God morgon på er

Nu är det äntligen fredag, och jag får träffa min älskade sambo som jag inte sett sen hastigast i måndags morgon,saknar ju honom såklart massor nu så det ska bli härligt.

Igår va det ju ÖF, det va trevligt och barnen hade jättekul,men Elias vågar inte sjunga där även att han kan sångerna, men huvudsaken är ju att han har kul:-)
Efter det va det till att åka hem, göra mat till L och sen lägga honom sen mat till mig och E och sen kom Angelica och Ella hit,sen kom även svärmor med och Angelica och Ella åkte hem och jag åkte bort och vaccinerade mig. Rekomenderar verkligen de som ska vaccinera sig att ta med något att läsa för det kan ju ta en stund där.
Men annars gick det bra, gjorde ju inte alls ont:-)
Idag har jag lite ont i armen men mår inte dåligt på ngot annat sätt (än iallfall)

Hade skickat bud med en tjej som åkte till Danmark i veckan på MOLO REA, så hon köpte en bodysuit och ett par byxor åt mig (Ludde ska få dem av oss i julklapp) I Sverige kostar en sån Bodysuit nästan 400kr, jag betalade 320 tror jag det va för båda plaggen plus att det va 50kr i bensin till henne där med,så det va ju fynd:-)
Byxorna är jättesnygga,gröna med vita stjärnor,bodysuiten vet jag inte vilken det blev än så jag väntar nyfiket:-)

Nu ska jag kika vidare här innan det 'r dags för duschen

2 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

Ja, det kan ta tid när man vaccinerar sig..
Men får våran del har det gott hur smidigt som helst, inga köer, men jag var där precis när dom började å Johan var där senare en kväll :)

Smaulandskan sa...

Kul med många inlägg idag!

Bodysuiten var söt! Måste erkänna att A&V aldrig haft MOLO-kläder. De har faktiskt aldrig haft några märkeskläder överhuvudtaget... Stackars ungar! Närå, skämt åsido, det har nog inte gått någon nöd på dem, men visst är det kul med lite roligare kläder/märken. Jag har dock en känsla av att det blir tillräckligt mycket märkeskläder ju äldre de blir ändå och ska ha det som "alla andra" har. ;-)

Ha en fin helg!
KRAM